Výcvik soukromého pilota letounů PPL(A)
Ať chcete létat pro radost nebo pokračovat po dráze profesionálního pilota, je pro vás PPL začátek. Výcvik s vámi odlétáme na letadlech Robin HR200 nebo PS 28 Cruiser, které představují špičku ve své kategorii. Čeká vás intenzivní teoretická příprava a nejméně 45 letových hodin výcviku. Na samostatný let vás nepustíme, dokud si nebudeme jisti, že ho zvládnete. A to samé platí i o pilotní zkoušce.
Ať chcete létat pro radost nebo pokračovat po dráze profesionálního pilota, je pro vás PPL začátek. Výcvik s vámi odlétáme na letadlech Robin HR200 nebo PS 28 Cruiser, které představují špičku ve své kategorii. Čeká vás intenzivní teoretická příprava a nejméně 45 letových hodin výcviku. Na samostatný let vás nepustíme, dokud si nebudeme jisti, že ho zvládnete. A to samé platí i o pilotní zkoušce.
Výcvik létání podle přístrojů IR/SE
Létání v oblačnosti je nejnáročnější disciplínou při létání malými cestovními letadly. Na rozdíl od dvojice dopravních pilotů jste na vše sám, váš letoun často nemá autopilota, radar nebo zařízení pro odstraňovávání námrazy. Než poprvé vlétnete do oblačnosti, chcete mít jistotu, že znáte vše, co kdy můžete potřebovat. Náš výcvik vás nejen naučí řídit letoun podle přístrojů, ale poskytne vám všechny informace k tomu, abyste se dokázali dobře rozhodovat a vyhýbat riziku.
Létání v oblačnosti je nejnáročnější disciplínou při létání malými cestovními letadly. Na rozdíl od dvojice dopravních pilotů jste na vše sám, váš letoun často nemá autopilota, radar nebo zařízení pro odstraňovávání námrazy. Než poprvé vlétnete do oblačnosti, chcete mít jistotu, že znáte vše, co kdy můžete potřebovat. Náš výcvik vás nejen naučí řídit letoun podle přístrojů, ale poskytne vám všechny informace k tomu, abyste se dokázali dobře rozhodovat a vyhýbat riziku.
Létání historickými letouny
Pokud už máte pilotní průkaz a letadlo pro vás není jen dopravní prostředek, nabízíme vám něco extra - přeškolení na dnes už vzácné typy historických letadel: Zlin Trener, Let L-40 Meta Sokol nebo L-200 Morava. Všechny stroje vyžadují precizní pilotáž, dobrou znalost technické části a úkonů. Odměnou pilotovi je ale požitek z letu, jaký moderní cestovní letoun nemůže poskytnout - pilotování stroje, který má duši.
Výcvik létání ve skupině
Skupinové létání se už dnes mimo armádu prakticky netrénuje. Nabízíme vám výcvik létání ve dvojici a trojici letadel Trener podle původních svazarmovských osnov. Za zády budete mít instruktory, kteří sami pravidelně cvičí skupinovou slétanost a předvádějí ji na leteckých akcích. Během šesti třicetiminutových vzletů se budete učit seřazení dvojice, zatáčky, společné manévrování a přeřazování, na závěr pak i let ve trojici.
Pokud už máte pilotní průkaz a letadlo pro vás není jen dopravní prostředek, nabízíme vám něco extra - přeškolení na dnes už vzácné typy historických letadel: Zlin Trener, Let L-40 Meta Sokol nebo L-200 Morava. Všechny stroje vyžadují precizní pilotáž, dobrou znalost technické části a úkonů. Odměnou pilotovi je ale požitek z letu, jaký moderní cestovní letoun nemůže poskytnout - pilotování stroje, který má duši.
Výcvik létání ve skupině
Skupinové létání se už dnes mimo armádu prakticky netrénuje. Nabízíme vám výcvik létání ve dvojici a trojici letadel Trener podle původních svazarmovských osnov. Za zády budete mít instruktory, kteří sami pravidelně cvičí skupinovou slétanost a předvádějí ji na leteckých akcích. Během šesti třicetiminutových vzletů se budete učit seřazení dvojice, zatáčky, společné manévrování a přeřazování, na závěr pak i let ve trojici.